دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

منتشر شده ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

به روزرسانی شده ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

در لغت نامه دهخدا کلمه دکوراسیون به معنی فن تزئین صحنه نمایش یا سینما آمده است ، در واقع دکوراسیون به معنی آراستن و چیدن است.

وقتی در مورد دکوراسیون داخلی صحبت می کنیم منظور نه تنها چیدمان درست اثاثیه  ، بلکه انتخاب بجا و متناسب لوازم به متراژ خانه است.

در اجرای دکوراسیون داخلی در طول سالیان متمادی سبک های زیاد باب شده که مهمترین این سبک ها سبک مدرن، سبک کلاسیک ، سبک مینیمال ، سبک روستیک ، سبک ژاپنی و مدیترانه ای می باشد.

هدف ما از نوشتن این مقاله معرفی سبک های مختلف دکوراسیون داخلی نیست ، بلکه هدف اصلی ما آشنایی با نحوه چیدمان متناسب اثاثیه منزل است.

چطور طراح داخلی آپارتمان خودمان باشیم ؟

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی منزل کرج به عنوان یک شغل پردرآمد در نظر گرفته می شود ، چرا که در عصر جدید تعداد زیادی از افراد خانه خود را جهت دکوراسیون داخلی به طراحان سپرده و حاضر با انجام هزینه های هنگفت برای این امر هستند.

شرکت های دکوراسیون “طراحی داخلی آپارتمان ” با داشتن تحصیلات آکادمیک توانایی انجام این کار را به بهترین صورت ممکن دارند و می توانند شما را یاری دهند.

اما چنانچه شما به هر دلیلی حاضر به پرداخت این هزینه نیستید می توانید با کمی تامل و حساسیت ، صبر و حوصله و کمی مطالعه با کمترین هزینه ها دکوراسیون داخلی مد نظر خود را به بهترین نحو محیا سازید.

دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

در واقع هدف ما آموزش اجرای دکوراسیون داخلی توسط خودتان در منزل شخصی خودتان است ، به طوری که بتوانید با هزینه کم بهترین چیدمان منزل را داشته باشید و به عنوان یک طراح داخلی مدیریت برنامه ریزی برای اجرای پروژه دکوراسیون داخلی منزلتان را انجام دهید.

برای داشتن یک دکوراسیون خوب ابتدای باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید:

  • آیا شما خانه ای با سبک سنتی دوست دارید؟ یا سبک مدرن را می پسندید؟
  • آیا ترجیح می دهید خانه ای رسمی داشته باشید یا خانه ای آرام با فضایی دوستانه و دلنشین ؟
  • آیا دوست دارید از رنگ های گرم استفاده کنید یا رنگ های سرد را می پسندید ؟

تصیمی گیری مهم در سوال های بالا :

تصیمی گیری در مورد سوال های بالا در ابتدای امر به شما کمک می کند در انتخاب و خرید لوازم کلی منزل سردرگم نشوید.

مثلا چنانچه انتخاب شما رنگ های سرد است قطعا خرید مبل با رنگ قرمز برای دکور شما مناسب نیست و یا اگر شما خواهان داشتن خانه ای آرام و راحت هستید خرید مبلمان سلطنتی و یا پرده های سنگین و کارشده انتخاب مناسبی برای شما نمی باشد.

در هنگام خرید اثاثیه منزل نکته حائز اهمیت متراژ خانه است ، وسایل مورد نیازتان باید متناسب با متراژ خانه شما باشد . مثلا برای خانه ای با متراژ کم خرید مبلمان بزرگ با چوب های منبت کاری شده انتخابی غلط است . بلکه برای این خانه ها خرید نیم ست های اسپرت با دسته هایی که با پارچه کار شده اند بهترین گزینه است .

نکات کوچک تاثیرات بزرگ در دکوراسیون داخلی

  • نکات کوچک تاثیرات بزرگ در دکوراسیون داخلی

نکات ریزی در دکوراسیون داخلی وجود دارد که با وجود کم هزینه یا بعضا بدون هزینه بودن تاثیر بسزایی در شیک بودن دکور خانه شما دارد.

چند مورد از این نکات شامل موارد زیر است:

۱ – مبل ها را از دیوارها فاصله دهید .

۲ – مبل ها را ردیف کنار دیوار قرار ندهید ، بلکه در چیدمان باید فضایی درست کنید که صحبت کردن راحت تر باشد.

۳ – حتی اگر منزل شما پنجره های کوتاه دارد از پرده های بلند استفاده کنید.

۴ – از کوسن های رنگی برای شاد کردن فضای خانه استفاده کنید.

۵ – استفاده از گل و گیاه یک راه نجات از فضای سرد  و بی روح خانه است و از این راه تعادل برقرار می شود.

دکوراسیون مغازه در کرج

انتخاب رنگ و کاغذ دیواری دیوارها و تاثیر آن در در دکوراسیون داخلی منزل کرج

انتخاب رنگ دیوارها تاثیر زیادی در جذاب شدن دکوراسیون منزل دارد. معمولا ایرانی ها برای دیوارها از رنگ سفید استفاده می کنند اما استفاده از رنگ های خاکستری و آبی کم رنگ می تواند انتخاب بسیار جذابی باشد .

یکی دیگر از ایده های کم کردن هزینه و تاثیر گذار بودن دکوراسیون تمرکز کردن روی یک دیوار به جای همه دیوارها است . به جای اینکه برای تمام دیوارها از کاغذ دیواری استفاده کنید یک دیوار (مثلا دیوار پشت تلویزیون ) را کاغذ کنید.

  • دکوراسیون داخلی در عظیمیه کرج

با توجه به مرتفع بودن سطح منطقه عظیمیه و دید باز پنجره ها، می توانید برای دکوراسیون داخلی در عظیمیه از پنجره های بلند و پرده های نازک استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق ها

  • دکوراسیون داخلی اتاق ها

برای اتاق ها نیز سعی کنید از دکوراسیون متفاوتی استفاده کنید. بهتر است برای هر اتاق از یک رنگ استفاده شود و تم اتاق ها نیز با هم تفاوت داشته باشد.

و نکته آخر اینکه برای انتخاب وسایل موجود در دکوراسیون منزلتان عجله نکنید ، با اختصاص وقت و دیدن نمونه ها ومدل های بیشتر قطعا انتخاب بهترین خواهید داشت .

  • دکوراسیون مغازه در کرج

قطعا تاثیر دکوراسیون انرژیک در میزان فروش و درآمد بر هیچکس پوشیده نیست ، برای فروش زیادتر مطالعه در مورد دکوراسیون مغازه در کرج از ضروریات است .


دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه


×

ارسال پیام با واتساپ

×