این سایت مطابق قوانین و مقررات مطبوعات و رسانه جمهوری اسلامی ایران فعالیت و اقدام به جذب و انتشار اگهی  می نماید. پیش از اینکه از خدمات و ابزار این سایت استفاده کنید، لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‏نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‏نامه کاربری، شما پذیرفته ‏اید هر زمان که از این سایت و خدمات یا ابزارهای آن استفاده میکنید، مفاد توافق‏نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‏الاجراست.

با قرار گرفتن آگهی شما در این سایت ، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن به عهده شما خواهد بود، و در ضمن، شما پیشاپیش موافقت خود را با شرایط و قوانین سایت اعلام کرده‏ اید.کاربر گرامی، این سایت در قبال محتوا و آگهی‏ هایی که در سایت قرار میگیرد، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است. این سایت صرفاً محلی برای درج آگهی‏ ها است.

حریم شخصی
ما اطلاعات شخصی را بدون کسب موافقت صریح شما، به شخص ثالثی برای به کارگیری در اهداف بازاریابی نمی‏فروشیم یا اجاره نمی‏دهیم.ما حفاظت از حریم شخصی کاربران را به عنوان یک اصل اجتماعی مهم به حساب می‏ آوریم و با نهایت تلاش در حفظ آن میکوشیم. در صورتی که نسبت به انتقال اطلاعات خود یا استفاده از آنها به ترتیب مذکور معترض هستید یا رضایت ندارید، لطفاً از خدمات ما استفاده نکنید.

ممکن است در هر زمانی، این توافق نامه تغییر کند یا اصلاح شود که موارد اصلاح شده در همین صفحه اعلام خواهد شد.

×

ارسال پیام با واتساپ

×